dilluns, 3 de gener del 2011

RAVIOLIS FARCITS D'ALBERGÍNIA i MOZZARELLA

Si mai teniu pressa i voleu fer un bon dinar amb 10 minuts i tenir la cuina recollida amb 10 més us recomano aquest plat que, a més, és deliciós!!!

Ja sé que potser molts no estareu a favor de que la pasta sigui fresca i comprada al supermercat, però us he de dir que la Gran Ripino Giovanni Rana val la pena.

Poses l'olla a bullir amb un xic d'oli i sal i quan bull hi tires la pasta uns 4 minuts, sobretot no deixeu que passin més de 4 minuts perquè us quedaria desfeta, la retires de l'olla i la deixes escórrer.

Finalment la serveixes al plat i la condimentes amb un raig d'oli, en el meu cas ho he fet amb Oli Neus Especial, i amb espècies com albahaca, orégan, tomàquet deshidratat, all, ceba i pebre negre.

Un plat fàcil, ràpid i boníssim!!! Bon profit!!! :-)

2 comentaris:

  1. Les pastes Rana surten molt be... Jo sempre tinc un kit de supervivència a la nevera amb un parell de safates de pastes farcides d'aquestes (vaig variant) i tb un parell de frankfurts bons... per si un dia m'he de quedar d'imprevist i no vull descongelar res... L'únic que em cal vigilar és que no es passi la caducitat.. que sempre estic al llindar..

    ResponElimina
  2. Jo tambe en tinc a la nevera tambe en tinc sempre i la veritat es que en un moment donat et treuen del pas.
    De frankfurts no perque tinc un Pibe a la cantonada de casa i la veritat es que si en vull un...jejeje!!!

    ResponElimina