dissabte, 12 de març del 2011

SALMÓ amb espinacs, patates i ceba!!!

Ingredients:
  • 1 tall de Salmó
  • 100 gr. Espinacs (congelats o no, si no ho són cal bullir- los)
  • 1 o 2 patates petites de les blanques
  • 1 Ceba mitjaneta
  • All
  • Julivert (en aquest cas jo he fet servir julivert de pot perquè no el tenia fresc, però si és fresc millor)
  • Crema de llet
  • Nou moscada
  • Oli i sal
Com elaborar el plat:
Primer de tot rentem, pelem i tallem la ceba i la patata a rodanxes.
Les posem en una plata untada amb mantega, perquè no s'enganxin, i al forn uns 30 minuts.






Mentre les patates i la ceba es van fent, fregirem els espinacs...

Pelem i tallem l'all a bocins petits, el posem a la paella amb l'oli calent i una mica de julivert i ho remenem.






Afegim els espinacs, ben escorreguts, i ho remenem uns 5 minuts més.



Ja tenim els espinacs al punt per després.

Quan ja han passat els 30 minuts, podem retirar les patates i la ceba del forn i, a sobre, hi podem col·locar els espinacs i el tall de salmó.


Ho tornem a posar al forn uns 10 minuts més, deixant que es cogui el tall de peix.


Mentre esperem, agafem una olla i hi aboquem la crema de llet, una mica de nou moscada i ho remenem per tal que conjunti, fins a arrencar el bull.



Una vegada el salmó està cuit, obrim altra vegada el forn i aboquem la crema de llet uniformement a la plata.


Ho tornem a posar uns 5 minuts al forn, deixant que es gratini una mica.




I ja tenim el plat llest per emplatar...


Espero que us agradi!!!
Bon profit!!! :-)D

6 comentaris:

  1. Deu ni do com creix el teu blog eh?... Quan em torni a agafar alguna temporada de cuinar (ara estic de vagància total), em servirà de referència. Salut!.

    ResponElimina
  2. Sí, la veritat és que cada vegada m'agrada més improvisar amb coses noves di diferents, això sí amb el que tinc per casa i fàcil de cuinar!!! :-)D

    Merci per seguir- me!!! ;-)P

    Salut!!!

    ResponElimina
  3. Que buena pinta tiene!!mmm...con la de tiempo que hace que no como salmon! mañana voy a comprar y lo hago!Me pillo la receta!!
    Un abrazo!!

    ResponElimina
  4. Hola guapa!!!

    Ya me dirás que tal te ha salido!!! Y si le añades o haces algo diferente me lo haces saber para seguir improvisando... ;-)P

    Que aproveche!!! :-)D

    Muaks

    ResponElimina
  5. Codoooooonys, aixo si que fa venir salivera!
    Haviam si un dia m'animo. Jo que nomes me'l faig a la papillote i ja em sembla qui sap qué...(via lekué que és un plis).
    Segueix aixi i ves-nos omplint d'aquests manjars.

    ResponElimina
  6. Via lekué també està super be eh!!! i hi ha alguna truita per aquí publicada que m'ha quedat força be i gustosa!!!
    A veure si fas algun plat d'aquests i em convides va... :-)DDD jejeje!!!
    Moltes gràcies!!!
    Muaaaaaaaaaaaaaaks

    ResponElimina