divendres, 4 de febrer del 2011

AMANIDA VARETES PASTANAGA I CRANC

Una altra de les fresques amanides...

La varietat d'aquesta és que porta pastanaga tallada a mode de varetes per poder picar directament del plat amb els dits, què això acostuma a agradar molt!!!

L'amanida porta:

- Enciam iceberg rentat i tallat a bocins.
- Blat de moro.
- Panses.
- Olives farcides d'anchoa.
- Varetes de cranc, de les que venen congelades, que cal descongelar prèviament.
- Pastanaga rentada i pelada, jo la pelo raspant- la amb el ganivet i així no es treu tant la vitamina que porta, i tallada a mode de palets.

Doncs aquí teniu una amanida molt rica en vitamines, proteïnes, que us ajudarà a tenir un color de pell més viu i fosc gràcies a la pastanaga, i que només us cal amanir- la amb oli de Neus, d'oliva verge, i "Aceite Balsámico de Modena Villa Vitoria"

Bon profit!!! :-)

4 comentaris:

  1. Feia dies que no et visitava i deu ni do la productivitat que tens... Jo fa dies que no cuino, llevat de la cuina de subsistència de cada dia... I a sobre soc capaç de menjar lo mateix el migdia que al vespre i a sobre m'agrada... Be.. endevant amb la colecció de receptes..!.

    ResponElimina
  2. Hola Ricard!!!
    Doncs moltíssimes gràcies per la visita!!!
    La veritat és que a vegades cuino i em guardo la productivitat per poder- la anar publicant, vull dir que potser hi ha receptes que les he fet el mateix dia, una per dinar i l'altra per sopar, però en guardo les fotos i les publico a tandes... jejeje!!!! I també val a dir que són receptes fàcils i ràpides de cuinar, la majoria, i això fa que pugui tenir més productivitat. I també val a dir que són receptes fàcils i ràpides de cuinar, la majoria, i això fa que pugui tenir més productivitat.
    Doncs res, ja saps que si vols copiar alguna de les meves receptes i així no menges el mateix... ;-) Potser a tu et surt diferent i em pots passar la teva versió i en podem fer un "machambrat", no?
    Jo sí que he vist que últimament has publicat moltes coses de vins, espero que després no agafis el coche eh!!! :-)D
    Doncs apa a seguir endavant!!! I això sí, bon profit!!! :-)

    ResponElimina
  3. Suposo que dóna la sensació de que prenc molt vi.. i fins i tot ara fa uns dies una amiga que m'aprecia molt em va trucar preocupada. El meu consum es limita a 3 ampolles compartides amb la Marta els caps de setmana que és quan coincidim i normalment una quarta entre setmana quan aprofito per fer sopar -xerradeta amb alguna amistat.. Però clar, això dóna un ratio de publicació d'un vi cada 2 o 3 dies...En tot cas quan torno de sopar de BCN, normalment torno amb taxi... vull dir que soc molt prudent amb el cotxe.. :).

    ResponElimina
  4. Així m'agrada la prudència, que després no ens haguem de penedir de res... :-)

    ResponElimina